х

Авторизуйтесь

Голосовать и комментировать могут только зарегистрированные пользователи
Вход Регистрация
24 августа 2016 (10:45)
Вход Регистрация
3723
Сделать стартовой
Полная версия сайта
Вчера Сегодня Завтра

Футбол 26 февраля 2016 (10:00)

Аршавин прибыл в Алматы

Аршавин прибыл в Алматы

Российский футболист Андрей Аршавин прибыл в Алматы, где, как ожидается, подпишет контракт с «Кайратом», сообщает Sports.kz.

Ранее СМИ сообщали, что срок соглашения составит 1 год. 



sports.kz

Теги ФК «Кайрат»





Комментировать могут только авторизованные пользователи, или зарегистрируйтесь
Принимать участие в чате и просматривать его сообщения могут только авторизованные пользователи, или зарегистрируйтесь
Авторизуйтесь
или используйте учётные данные вашей социальной сети


ФК Иртыш Павлодар5 марта 2016, 17:38 для gizmo_it:«Будет очень даже не плохо если он будет играть за Кайрат. Во первых очень даже не плохой игрок и думаю мотивирован доказать что зря его начали списывать. И второй плюс это то что про приход Аршавина в Кайрат напишут не только наши сми..... ( пример с чемпионата.... Арашавин прибыл в самый титулованный клуб Казахстана Кайрат) » Самый титулованный клуб Казахстан - павлодарский Иртыш!!!

  • Павлодар 
  • 766 записей
  • 348 дней на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

F.C Kairat 27 февраля 2016, 02:50 для StarM:«Чего расшумелись? Он ещё контракт не подписал. Если он все-таки станет кайратовцем, хуже не будет. Кто-то говорит шлак, кто-то пенсионер. У нас свои пенсионеры тоже есть, впрочем играют не хуже молодых. Ну покажите мне из наших - хоть из молодых, хоть из пенсионеров игрока уровня Шавы! Ну нету и не было! Так я думаю Шава покажет ещё всем мастер-класс. Удачи всем!!!» 100% с тобой согласен

  • Алматы 
  • 279 записей
  • 403 дня на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

StarM27 февраля 2016, 02:09 Чего расшумелись? Он ещё контракт не подписал. Если он все-таки станет кайратовцем, хуже не будет. Кто-то говорит шлак, кто-то пенсионер. У нас свои пенсионеры тоже есть, впрочем играют не хуже молодых. Ну покажите мне из наших - хоть из молодых, хоть из пенсионеров игрока уровня Шавы! Ну нету и не было! Так я думаю Шава покажет ещё всем мастер-класс. Удачи всем!!!

  • Тараз 
  • 133 записи
  • 314 дней на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

acity acity26 февраля 2016, 22:27 Зачем Кайрату этот шлак

  • Уральск 
  • 1206 записей
  • 1219 дней на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

/KriRo/26 февраля 2016, 18:01 Вместо Риеры можно взять.

  •  
  • Уральск 
  • 148 записей
  • 478 дней на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

F.C Kairat 26 февраля 2016, 17:30 для Бейбіт Жұмажан:«Жазғандарымды көңіліңе алма қарағым. Артық кетсем айып етпе.Сенің қазақша жауап қатқаныңа қуанып қалдым. Ана тілімізде ағып тұр екенсің біз сияқты орысшаға шорқақтар үшін арасында қазақша жазып тұрғайсың.Ия, дұрыс айтасың "Ура" деген сөз жоқ."Ұр-ә" деп ұрандаған батыр аталарымыз. Маған, "Алақай" деген жараспайды, жас емеспін."Ұр-ә" дегенді қолданбадым.Себебін өзің білесің. Аршавиннің ойынын теледидардан ғана көргенмін. Оның ойынын көзбе көз көрген екенсің.Өзің "Арсеналдың" жанкүйері екенсің.Ендеше Аршавинді кумир ететін жөнің бар.Мен "Манчестер Юнайтедтің" жанкүйерімін.Менің кумирім -РУНИ! Негізінде Қазақ жеріне 103 жыл бұрын футболды әкеліп, ғажайып ойын- футболды үйреткен ағылшындардың кез келген командасын құрметтеймін.Аршавин "Қайратты" Чемпиондыққа жеткізуге үлес қосар болса қарсы емеспін.Оны кезінде көрерміз. » Астана кандай чемпион екенин озинизде меннен жаксы билесизгой!!! Ондай чемпион болганша, адилдикпен чемпион болу керек!!! Менин козкарасым сондай!!!

  • Алматы 
  • 279 записей
  • 403 дня на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

F.C Kairat 26 февраля 2016, 17:15 для Бейбіт Жұмажан:«Жазғандарымды көңіліңе алма қарағым. Артық кетсем айып етпе.Сенің қазақша жауап қатқаныңа қуанып қалдым. Ана тілімізде ағып тұр екенсің біз сияқты орысшаға шорқақтар үшін арасында қазақша жазып тұрғайсың.Ия, дұрыс айтасың "Ура" деген сөз жоқ."Ұр-ә" деп ұрандаған батыр аталарымыз. Маған, "Алақай" деген жараспайды, жас емеспін."Ұр-ә" дегенді қолданбадым.Себебін өзің білесің. Аршавиннің ойынын теледидардан ғана көргенмін. Оның ойынын көзбе көз көрген екенсің.Өзің "Арсеналдың" жанкүйері екенсің.Ендеше Аршавинді кумир ететін жөнің бар.Мен "Манчестер Юнайтедтің" жанкүйерімін.Менің кумирім -РУНИ! Негізінде Қазақ жеріне 103 жыл бұрын футболды әкеліп, ғажайып ойын- футболды үйреткен ағылшындардың кез келген командасын құрметтеймін.Аршавин "Қайратты" Чемпиондыққа жеткізуге үлес қосар болса қарсы емеспін.Оны кезінде көрерміз. » Баке Рахмет жауабынызга!!! корыкпаныз, Аршавин али корсетеди,кимнин орны кай жерде Екенин!!! Мен сенбеймин 4-5 жыл бурын Арсен Венгердин кол астында ойнаган ойыншы жаман дегенге! Агылшындардын премьер лигасында бир емес 4маусым откизген ойыншы жаман болуы мумкин емес!!! 34 жаста биздин Саматтан киши жасы!!! Тимощукпен бирге Зенитте ойнаган бирнеше жыл!! Кубок УЕФА ны уткан,Алем чемпионатында 3ши орын алган, Ливерпульга 4 доп соккан адам,Казакстаннын чемпионатына келип нашар ойын корсетеди дегенге мен сенбеймин!!! Керисинше ЛЕ Кайраттын лидерлери болады Тимощук екуи!!! Соларга карап биздин балалар тырысады!!! Ертен Исламхандар,Куаттар Аршавиннен сурайды,как ты забивал Ливерпулю? 4 гола? Как ты выигрывал Кубок УЕФА? Т.б. Солай Баке!!! Аршавин бизге келуи, зиянына караганда, пайдасы мол!!! Мен лично оган сенем 100 пайыз!!! Кайрат ушин мен жанымды берем!!! 1999 жылдан бери Кайраттын ойындарын жибермеймин!!! 12 жыл чемпион бола алмай журмиз, бирак командамызга Казакстанда ещкандай команда жетпейди!!! Кайрат бул биздин тарихымыз!!! Али де мен бул омирде Кайраттын Еуропа кубоктарынын биреуин утады дегеннен умит узбеймин, мен соны кутем!!! Рахмет сизге!!!

  • Алматы 
  • 279 записей
  • 403 дня на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

Rama26 февраля 2016, 16:56 ну и рожица у него, однако..

  •  
  • Казахстан 
  • 63 записи
  • 405 дней на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:

Бейбіт Жұмажан26 февраля 2016, 16:33 для F.C Kairat :«Казакшалап жазып отыр екенсин!!! Ура деген соз жок казак тилинде!!! Алакай десен тусинер едим!!! Аршавин келгенине куанып отырмын!!! Уйткени Арсеналдын Англияда жанери боламын!!!! Егерде сен(сиз) Энфилд Роуд стадионында(Ливерпульдын стадионы) отырып сол ойынды оз козинизбен караганынызда,Аршавинге гашык болып калатын единиз!!!! Мен сол ойынды стадионда Арсеналдын жанерлеримен бирге отырырып тамашаладым!!!! Аршавин али барине корсетеди ким екенин!!!! Кайрат чемпион!!!!! Аршава биз саган сенемиз!!!!!» Жазғандарымды көңіліңе алма қарағым. Артық кетсем айып етпе.Сенің қазақша жауап қатқаныңа қуанып қалдым. Ана тілімізде ағып тұр екенсің біз сияқты орысшаға шорқақтар үшін арасында қазақша жазып тұрғайсың.Ия, дұрыс айтасың "Ура" деген сөз жоқ."Ұр-ә" деп ұрандаған батыр аталарымыз. Маған, "Алақай" деген жараспайды, жас емеспін."Ұр-ә" дегенді қолданбадым.Себебін өзің білесің. Аршавиннің ойынын теледидардан ғана көргенмін. Оның ойынын көзбе көз көрген екенсің.Өзің "Арсеналдың" жанкүйері екенсің.Ендеше Аршавинді кумир ететін жөнің бар.Мен "Манчестер Юнайтедтің" жанкүйерімін.Менің кумирім -РУНИ! Негізінде Қазақ жеріне 103 жыл бұрын футболды әкеліп, ғажайып ойын- футболды үйреткен ағылшындардың кез келген командасын құрметтеймін.Аршавин "Қайратты" Чемпиондыққа жеткізуге үлес қосар болса қарсы емеспін.Оны кезінде көрерміз.

  • Алматы 
  • 8974 записи
  • 1192 дня на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:
  • 1140
  • баллов
  • (59)

Вольный Қазақ26 февраля 2016, 16:27 Я бы шанса Аршавину в Кайрате не дал, а поступал бы, как Астана с Максимовичем (молод и перспективен, и цена будет расти)...Но Борде решать - он отвечает за результат - авось Аршава сгодиться в ЛЕ, всё-таки опыт Еврокубков немалый...Раз подпишут, то останется надеяться, что он обретёт вторую молодость, как Хорен Оганесян в Пахтакоре в своё время...

  • Шымкент 
  • 17911 записей
  • 1162 дня на портале
  • Ответить
  • Поддержать
  • Пожаловаться
  • Выложить:
  • 2515
  • баллов
  • (16)

Футбол

Опрос

Какое место займет сборная Казахстана в группе отбора на чемпионат мира-2018?

Таблицы и статистика


Блоги

Конференции

  • Больше чем игра 21 июля 2016 (17:53)

    Конференция Нуркена Мирзагалиева о казахстанском футболе31316

  • Горожане 7 июля 2016 (10:05)

    Конференция Дмитрия Нестеренко о столичном клубе и не только58743

  • Павлодар — город футбольный 8 марта 2016 (20:48)

    Конференция Мухита Омарова о павлодарском футболе35800

Сообщества


Twitt-центр


     
     

Разработка и поддержка проекта — СИА «SPORTS.KZ»

Рейтинг@Mail.ru